0

Oönskade barn?

Alla föräldrar där ute (som nu troligtvis inte läser min blogg men måste skriva detta ändå..), tänk på hur ni behandlar era barn. Ni måste kunna ta kritik och måste kunna finnas där dag ut och dag in ändå, hur mycket skit och kritik ni än får ta. Det där låter jättedepp och så men jag bryr mig inte, oavsett så kan ni inte bli av med era barn så se fan till att uppfostra dem så ni kan vara stolta över dem, låt dem själva utvecklas och beröm dem för saker de gör. Även vardagliga. 
 
 
För övrigt är jag så lack på diabeteshelvetet igen, sovit utan pump så tankarna känns som sirap. Ska jobba idag, men hade glömt ställa om klockan (men vaknade automatiskt och mådde skit) men orkar inte bläöflfkfjnj. Skitontiaxlarnasommittvardagligalivbestår av så är inte ens förvånad. Men ska ner till jobbet nu och jobba mina 6 timmar, ska bli skönt.. Inte för att någon jävel ens bryr sig så helt värdelöst att skriva det ens. Men jag bryr mig inte om det och låtsas att någon tycker någonting om mig ens är intressant. Men nej, jag mår bra.