1

Mjukisar, depp och Melissa Horn.

Vet inte vad det är just nu. Är bara nere. NERE. Fast jag mår dåligt. Har slarvat med diabetesen det senaste dygnet så ligger förhögt. Hade en dunderkänning på badet. Och det är jobbigt. 
 
Var och badade i Arboga idag. Varvade mellan bubbelpolen och ångbastun. Såååå skönt. Fast det jobbiga var att det var så överfullt där. Och att det var överfullt betydde att det såg ut som en gammal/ny kompis eller vad man ska kalla det var där. Som tur var det inte han, men jag blev lite orolig först. Och sen kunde jag inte släppa det på hela dagen. Det var det enda jag kunde tänka på. Så nu är jag nere. 
 
Det värsta är att jag är så noggran med att inte skriva namn i mina blogginlägg. Jag vill inte att andra ska råka illa ut för eller få rykten på grund av saker jag skriver här, i glädje sorg och ilska. Men skulle vilja att personen det handlar om vet om det. Att jag tänker på den. Vad jag tycker om vissa saker med den. Som jag är för feg att säga face to face. Och då kan et bli så att fler tar åt sig av det. Eller att ingen fattar något. Men det är en annan sak och det vill jag inte ens tänka på nu.
 
Hoppas ni har bättre dagar än jag har oftast! Vad har ni gjort idag? Någon som har en solskenshistoria eller en liten rolig sak ni vill dela med er av? Jag skulle behöva något bra just nu..:)
 
Puss Och Kram! ♥
1 Tomislav:

Jag hade det jätte mysigt innan du drog <3

Svar: Aaw! <3 Love u:* <3
Madde