1

Körkortsplugg och ilska.

Jag är arg. Och det tycker jag om att skriva på min blogg. Som ni kanske har märkt. Så varenda gång jag blir arg (okay, inte varenda) skriver jag på min blogg. Nej, men det var inte så jag tänkte mig det här inlägget. Jag tänkte börja på något gladare sätt. 
 
Hej alla! Jag har (äntligen) satt igång med körkortsteorin. Kört har jag gjort länge, och jag skulle egentligen ha sat igång med teorin för länge sedan men den gamla boken (från mamma och pappas tid) försvann på något konstigt sätt efter att min syster skulle börja plugga. Men nu hittade pappa en ännu äldre bok i sakerna från farmor. Så satte igång och läsa i den. Faktiskt väldigt intressant. Men sen är det ju bara det om vilken körskola man ska börja köra på. Jag ville gå på KP:s trafikskola, för jag gillade han som ägde det. Men han sålde så nu har jag inte den blekaste. Men vi får se..:) Först var jag helt inställd på Köpings Nya, men Axelssons skulle nog funka lika bra. Bara man kommer igång. Ska fortsätta min läsning nu, så fort jag kollat vilken teorikurs som börjar snabbast.
HAHA så bjuder jag på en GAMMAL fulbild. Love ya! :* 
 
1 ?:

hur kan du ha kört länge om du inte valt körskola lr nåt? man måste ju ha gått introduktionskursen hos en körskola för att få övningsköra.
o bara så du vet så är det typ dubbelt så mkt plugg på axelssons

Svar: Jo, jag gick handledarkursen med mina föräldrar på KPs trafikskola. Sen har jag övningskört med skylt med mina föräldrar, men enbart kört. Så ska sätta igång och hårdplugga teori nu tills sista April, och tänkte då ta och skriva in mig på en körskola så jag kan plugga där i stället. Har böcker hemma (gamla dock) men med saker som fortfarande gälar som jag har läst lite i, men inte satt igång ordentligt..:)
Madde