0

Hade tänkt blogga men...

...det känndes bara så värdelöst. Jag skriver lite om vad jag gjort under dagen, träning jag borde göra men som inte händer (dock löptränade jag igår) men jaja. Sen skriver man lite om diabetesen och huvudvärk och hur dåligt jag sover och allt möjligt. Men det känns inte värt. Vill man ha en tråkig blogg att läsa och få reda på vad folk har gjort under dagen så är det inte svårt. Jag vill skriva om saker som intresserar mig, som jag brinner för eller saker som upprör. Inte om vad som hänt i mitt liv sen sist. Eller vad jag ska göra, för det finns redan för mycket sånna bloggar. Men vad ska jag då skriva om? Vad brinner jag för? Vad vill folk läsa om? Jag brinner för att läsa om saker som rör jämstäldhet i vårt samhälle, och då inte bara mellan kvinnor och män utan oberoende, om hur vårt samhälle ska vara (borde enligt andras åsikter) och jämföra med vad jag själv tycker. Bry mig om vår framtid och så vidare. Men jag vet inte hur jag ska börja skriva. För jag har alldeles för mycket tankar i mitt huvud. Så jag funderar på kom just på tanken om att skaffa en till blogg. Då har jag en jag kan skriva på om någonting (som faktiskt är mitt liv, en kille jag började prata med förut som länge funnits i mina tankar, som varenda gång jag åker till Friends Arena påminner mig om honom. När jag höll på att villa bort mig i stockholm och fick syn på skylten med texten "Akalla" på. Tidigare tänkte jag på om jag skulle skriva det i en bok, som jag kan läsa när jag är gammal. Men det skulle kanske vara kul att skriva om det på en blogg. Nej, jag vet inte. Men en kul sak för mig att skriva, och för dem som vill läsa om det. Men nej. Vi får se. 
 
Nu blev det här ett sånt där värdelöst inlägg som ingen orkar bry sig om.. HAHA
Men puss på er! ♥