0

nej.

Hade muntligt i historia idag. Jag var jättetaggad innan. Hade verkligen förberett mig. Var skitnöjd. Kunde verkligen ämnet och planerade innan hur bra allt skulle gå. Men det gick inte. Jag tappade bort mig flera gånger, Klickade för snabbt på min keynote, mumlade och pratade alldeles för fort. 4-6 minuter var tidsgränsen på det. Jag hade provat flera gånger innan och tagit tid, 3 minuter. Lade till jättemycket text, men pratade aldrig med det. Min kropp behövde sova igår. Eller snarare min hjärna som börjar bli trött. Sen pratade jag idag i 3 minuter. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Långsamt kan jag inte prata. Sen har vi muntligt på måndag. Vilket efter det här kommer gå bajsdåligt! För nu är mitt självförtroende i botten. Kommer aldrig mer känna mig helt säker på någonting. F** vad jag är besviken på mig själv. ÅÅÅDnkofahbdjebnlv. :(