0

Ilska, ledsamhet, blåmärken och CV

Arg. Som rubriken berättade.
Även ledsen. För att jag har diabetes. Det är nog en av de jobbigaste sakerna just för tillfället. Jag vill verkligen ligga bra i blodsocker. Kämpar verkligen varje dag så mycket jag kan, samtidigt som man ska klara sig utan att gå under. Samtidigt är det så mycket man ska tänka på, man ska finnas där för folk, man ska lyssna, man har skoluppgifter och det är mycket. Och diabetesen tar tid. Oftast mer tid än jag vill och har ork att lägga på den. 
 
Blåmärket jag skrev om i rubriken är ett blåmärke jag har på benet. På grund av diabetesen. Tog bort ett inset och det blev ett blåmärke. Hoppas att inte nästa blir lika dant. 
 
CV håller jag också på att skriva. Eller inte CV utan snarare ett personligt brev. För ett helgjobb jag ska söka nu och ett sommarjobb till framtiden. 
 
Så ska ta och återgå till det. Och mitt magont. Nu har jag spytt klart om allt här. Men det kommer snart med skit ni kommer få läsa. Intressant eller inte, men så fort någon annan mår dåligt blir andra glada här i Sverige. Någonting att prata om, så intressant kan det nog bli. Något nytt att kritisera, disskutera och dömma. 
 
 
 
HAHA tvungen att bjuda på! :D