0

Onsdag 15 Maj 2013

Nöjd. Det är känslan jag har i mig just nu. Jag har pluggat några timmar nu, men jag har jättesvårt att koncentrera mig, men nu har jag setat några timmar, och ska snart ut och springa lite grann..:) Svenskan kommer bli JÄÄÄÄTELÅNG, i morgon får vi reda på betyget på det muntliga vi gjorde, vilket betyder att jag kommer få reda på att jag kommer få veta att jag måste göra något mer för att få mitt A. Men, jag ska ha det, så det är bara att kämpa på. Nu ska jag plugga lite kemi innan min löprunda, sen hem, duscha, yoga, tv och sova tidigt. Alltså ingen mer dator ikväll.. Men jag känner att jag själv sover bättre ju tidigare jag ställer bort den. Och nu är jag trött.. Men innan jag stänger ner den ska jag ta och göra en lista över dagarna som är kvar och vad jag har kvar att göra.. Sen får vi se vad som händer.. Jag har ju tre kemiprov kvar att göra. Men, bara att kämpa på...;) Nu får ni en bild jag råkade ta i skolan, helt oförberett, hur man nu lyckas med det....;) 
HIHI lika snygg som vanligt! :* 
Madde♥