0

Måndag 22 Juli 2013

Blev glad när jag loggade in på min blogg idag, har inte skrivit på nästan en månad, men ändå har en liten tapper skara klickat sig in här och väntat på nya inlägg. Puss på er! :* 
 
Ja, vad har jag gjort den senaste tiden då? Inte haft tid att blogga i alla fall. Har vart en sväng till Stockholm för att barnvakta, lika mysigt som vanligt..:) 
Umgåtts med min söta pojkvän och mina underbara kompisar. Tagit hem ponnybusen och börjat träna dem. Fått data och kompisförbud i 2 veckor. Vart med min lilla söta familj till Liens Camping, och dessutom sökt jobb där men var tvungen att vara 18. Men får kolla nästa år om det är så att jag inte hittar något annat. Kul att hitta något positivt under resan asså, även om det var ganska kul att åka kneeboard och wakeboard i Fagersta Cable Park och mysigt att sova i förtältet. Kommit hem och haft ännumer mys med sötnos, som dessutom skaffat en kattunge som jag är kär i. Tömt nästan hela mitt rum, bara möblerna kvar, så snart kör vi! Ska bara måla boon först..:) Idag har jag åkt vattenscoter *bara för att jag är bäst på att stava* för första gången i mitt liv, skitkul! Även om både Danne och Jennifer lyckats välta den så vi bada..:) 
 
Nu till anledningen varför jag bloggar, jag känner mig så splittad just nu, jag vet inte riktigt vad jag vill. Men hoppas det blir bättre snart, att jag vet vad jag vill. Och slutar känna såhär.
Puss åå kram Madde♥