0

Torsdag 25 April 2013

Jag fyller år om 5 dagar..:) Sötis om 2 dagar..:) Jag orkar egentligen inte att jag sitter och räknar. Men, det gör jag. Och det kommer jag troligtvis aldrig i hela mitt liv sluta med...:) 
 
Sammanfattning av dagen: Vakna tidigt, dötrött. Gå upp, hitta sjuka kläder, jag kan verklig inte ha mått bra när jag valde kläder? Jaja, käka frukost, ut till bussen, för ovanlighetens skull. Hamna på plats med solen i ögonen hela vägen till Ullvi så hade lagom mysig huvudvärk på morgonen. Nationellt prov, var klar efter typ en timme, men GLÖMDE RÄKNA ORDEN. Fan att jag inte såg det när jag läste. Inte ok. Jaja, sitta med datan efter det nån timme, ner till skåpet åå vänta, lunch, engleska. Hahah det märks att Eva gillar Erik och "Tomma" som han inte heter. HAHAHAHAH bara för att jag "KAN" stava hans namn... Engleska, skitlektion, satt på twitter, tumblr åå facebook. MEN jag hittade lite engelska texter på twitter jag faktiskt läste..:) Andra lektioner, flum tyska som bara den och ingen samhäll. Fan att jag är så lat ibland... Annars hade jag kunnat seta på lektionen och jobbat tills jag blev nöjd, men nejdå. FAN vad jag är arg på mig själv för det. Det kanske sumpar mitt A i samhäll nu... Sen gick jag och Mina och spanade små pippihästar...;) HAHAHA och elefanter...:) det ser man ju inte utanför skolan varje dag...:) Fast jag tycker det är djurplågeri. Det är inte ok. Samma sak med tåklippningsförsöken på möss, utan bedövning. Djurplågeri. INTE okay. Länkar den här i morgon.. Nu ska jag kolla på älskade filmen Tjenare Kungen! LÖVE IT! ♥
HA en bra kväll nu! Puss på er! :*