0

Överstressad - Onsdag 24 April 2013

Fan vad jag inte orkar med någonting nu. Det händer för mycket i mitt liv just nu. Lördags var jag i västerås en hel dag, åkte någon gång på förmiddagen och kom hem vid ca 7 på kvällen. Söndagen drog jag också tidigt på morgonen på cykel påväg till Segelsbo, drog ut och red i princip direkt, men Feykir fick kolik, så var orolig för honom hela natten mellan söndag och måndag, men som tur är mår han bra nu iaf..:) Måndags var jag iväg till mattecentrum, pluggade två timmar + restiden till västerås. Tisdags var jag på kostutbildning i 2 timmar + restid till västerås. I morse gick jag upp tidigt som bara den för att åka till skolan och plugga matte med Lasse. Så svenskaredovisning nu på morgonen. Tyska efter det, uppgift som ska lämnas in, man skulle läsa en text och sen svara på en fråga, men det har jag inte gjort.. Såklart. Men det får jag skylla mig själv för. På fredag inlämning av sammhällsuppgiften och kemiprov. Matteprov på tisdag. Menmen, jag gnäller inte så länge mina föräldrar lugnar ner sig, och låter mig göra det på mitt sätt. Då blir det bra. PUSS :*