0

HEJPÅDEJ! :*

Jag är trött. Likgiltig. Och nöjd. Fast det vet jag inte hur det går ihop... :) Menmen.. Har vart i v-ås halva dan, vaknade tidigt och hängde med Jennifer och Sabine till Västerås och gick på erikslund..:) Sen besök hos kusinvitamin..:) SOM HAR SKAFFAT SJUUUUUUUKT SÖTA KATTUNGAR. Hehe funderade på om dem skulle märka om jag skulle ha smugglat ner en i fickan...:)
 
Jahapp. Hur ligger jag till ekonomiskt? Fick tvåhundra av mormor för några dagar sedan jag skulle köpa en klänning för. Men mig kan man inte ge pengar, isf måste man köpa saker direkt och ge dem till mig. Eller ta med mig och shoppa med mig. HAHAHA
Det går när man fyller år, när man får MYCKET pengar, men när man får lite pengar i taget handlar man upp dem...:O Eller så är det så att jag har ett pengaätande monster i fickan.. SÅ är det. Är det bara jag som har eller är det flera? har någon någon aning om hur man får bort dem därifrån? Tar Anticimex hand om sånna? Eller måste jag leta på ngt annat? Nejni, ska nog kolla på film nu...;)
PUSSPÅER! (och ha en bra kväll! ) :)