0

18 April 2013

Jadu.. Vad ska man säga om min dag idag? En sak kan man ju säga.. 
Bilden ovan stämmer ju inte in på mig. Jag vaknade halv 1. HALV ETT! 12.30! Snacka om paniken jag fick där... Kollade schemat i panik och upptäckte att jag började om en timme. Jag var påklädd och hade käkat frukost på 5 minuter, inser att det inte går någon buss så pappa blir tvungen att hämta. Kommer till skolan, utan data, mobil och utan något...:O Muntligt nationellt i tyska, gick sådär.. Jag är inte bra på tyska. JAG måste börja VRÅLPLUGGA tyska nu. Och engelska. Men engelskan, jag har inte haft en ända möjlighet att utvecklas. Känns som om vi inte har fått chansen. Nejni, resten av denna dag ska jag plugga. Samhäll. Matte. Kemi. Tyska. Vrålplugga. Nu kör vi, tänkte försöka hitta nån bra sida och plugga glosor till tyskan och engelskan, läsa tyska texter, räkna vidare i matten, kemin måste jag försöka läsa på, jag fattar inte hur man ska kunna plugga kemi? Det ää så jäkla tråkigt att plugga! :( 
 
 
Vill ni veta en sak? Det är skitsvårt att formulera sig på ett bra sätt här på bloggen. För man vet aldrig vem som läser..:) och sen böja någonting så det låter bra. Det kännde jag i början av det här inlägget. Så mobba inte stavningar och det här.......;)