2

14 April 2013

Jag har tappat allt. Verkligen allt. Det måste ju ha hänt under jullovet. Innan jul, innan vi drog till Thailand, innan jag käkade som en galning. Jag hade perfekt kondition. Lagom mycket muskler. Lagom mage. Lagom tränad rumpa. Lagom blodsocker. Nej, perfekta blodsocker. Nu har jag INGEN kondition. INGA muskler. FET mage. OTRÄNAD rumpa. DÅLIGA, verkligen dåliga blodsocker. Tror mitt hba1c ligger på 77. Man ska ligga under 52. Vid 60 börjar man oroa sig för ögonen. Vid 70 även för njurarna. Måste ta tag i det här. I 4 helger nu har jag i princip enbart legat på soffan. Möjligtvis rest på arslet för att hämta lite mat. Sen tillbaka till soffan. Men nu ska jag ta tag i det här. Känner ingen inspiration alls. Så hjälp mig! MÅSTE LIGGA BRA I HBA1C NÄSTA GÅNG. Jobba upp musklerna och konditionen till sommaren. Inte för att jag ska se bra ut. Utan för att jag ska må bra. JAG. Nu tänker jag vara jävligt ego

fram till sommaren. Inte ego enbart tänka på sig själv och skita i om jag förstör för andra. Utan ego bry mig om mig själv för att MÅ bra. Nu ska jag kolla blodsocker, korrigera det och plugga några timmar. Dock med lite facebookpauser. Och så tycker jag ALLA ska länka inspirationsgivande bloggar och bilder, twitterskrivare och tumblsidor. Behöver inspiration.

Bilden skulle hamna längst ner men det ville den inte, och orkar nt flytta på den..:) Men nu jäklar pumpskrälle..:) Nu ska du få jobba HÅRT, beräkna sänkningar, kolhydrarer och kombibolusar.. Here we go!;)

ne allt tappade du ju inte :P hihi kilona är väl kvar ;)

http://getfit.spotlife.se/
http://alexandrasvensson.blogg.se