0

Grr...

Asså gud. Jag är ju tränare för ett handbollslag, med Madicken och Moa. Det är helt underbara ungar, jättesnälla små 05-06:or. De kan inte så mycket om handboll än, men de är på god väg att lära sig, det märker man. Jag känner inte deras föräldrar eller så, men jag tror faktiskt inte att det skulle vara något problem med att sälja saker. Vi var nyss på ledar och styrelsemöte för handbollen. Jag tänker inte nämna några namn, men ledare för vissa lag tänkte inte argumentera mot sitt lag för att de ska sälja någon sorts jullotter. Jag vet inte vad det är, men under de år jag har spelat handboll (och spelat match) har jag stått ute och frysit utanför Big In och väntat på att någon snäll person ska köpa dem. Jag har faktiskt cyklat runt Kolsva och frysit händerna av mig och hackat tänder utanför i princip varenda dörr i Kolsva, även då i förhoppning om att någon snäll själ ska köpa dem så jag slipper det. Så varför inte bara offra sig, det tar inte så överdrivet lång tid, lägg dem på jobbet eller nå och dem försvinner direkt. Men nej då, här ska man vara totalt emot, man ska absolut inte sälja dem. Så jag fick offra en halvtimme av min tid för att sitta och lyssna på när man argumenterade för eller emot. Det känndes ju lagom kul. Så nu är jag på riktigt dåligt humör.. 
 
Men måste bara nämna, jag hade en underbar men konstig dag med Mina på stan idag. Riktigt kul, MÅSTE göras om! Fast man skulle ju kunna skippa matteplugget och bara flumma runt..:)
 
Madde ♥