0

Vad vill jag?

Det är nog lättare att svara på frågan vad jag inte vill. Fast det blir inte lika roligt, för det kommer bli jättenegativt..:/ Så det jag ska göra upp ett helgmål, ett veckomål, ett 14-dagarsmål och ett ett månadsmål. Sen ett mål tills nyår. Det är för att utveckla och jobba med mig själv, jag tror det är viktigt att sätts upp mål. Sen är jag en sådan människa som hatar att ha allt planerat in i minsta detalj, även om jag fortfarande vill ha ett litet hum om livet frammåt. 
 
Men det var inte det jag skulle skriva om. Och antalingen inte heller det man vill läsa när man går in på en blogg.. Jag skulle skriva lite om de tankar som snurrar runt i mitt huvud.. Allt skit man matas med och blir tvingad att äta upp, dag ut och dg in. Dock så är det väldigt mycket konstiga eller personliga tankar så jag vet inte ens varför jag skriver någonting här. Det här är bara ett orellevant inlägg på en orellevant i jämförelse. Men för så många spelar så små saker så stor roll.. Lite patetiskt egentligen.. 
PISS PUSS orkar inte BLÖÄH