0

FANFANFAN

Det har vart en sjukt jobbig dag/natt... Det är nästan så att jag ångrar att jag åkte in... Hade jag inte gjort det hade jag sluppit allt skit som har hänt idag. och nej, jag har inte mått bra idag, för min katt blev påkörd direkt innan jag åkte in till stan, så när jag lämnade henne hemma låg och och flåsade, ville inte röra sig, det enda hon gjorde var att titta på mig med stora dimmiga ögon. och jag HATAR JÄVLA OMOGNA MÄNNISKOR SOM BARA KÖR PÅ EFTER AGT DEM KÖRT PÅ NÅGON/NÅGOT. SÅ JÄVLA RESPEKTLÖST OCH OMOGET. så sen har jag vart i stan typ 12 timmar...och kommit fram till att jag brännt 1100 kr på två veckor. och vi har snart sommarlov. det här skiter sig. nu håller jag på att hungra ihjäl, men orkar inte gå ner så får försöka sova. flåt alla som träffat mig ikväll. INGENTING var meningen.. flåt T...:'(