0

Jag ger upp.

Jag har ridit Feykir EN jäkla gång sen vi kom hem från Thailand. Det är den enda gången han har blivit riden sen dess. Och vad beror det på då? Ja, jag tänker inte cykla eller gå dit. Och mina ÖVERDRIVET snälla ( ) vill inte köra mig, för att de påstår att jag är "taskig"?! Men kul för dem då. Men hässtackaren har inte blivit ordentligt riden på jag vet inte hur länge? Sen den 13 december. Kul. Och så alla dömmande människor. Har du ridit Feykir mycket den här veckan då? Jag vet inte om det är menat på det sättet jag uppfattar det. Men jag tar det så. Och det börjar bli JÄVLIGT irriterande. Folk som tar mig för givet. Jag är trött. På livet. På människor. På allt. Jag vill inte mer. Jag vet att många bara vill väl, men jag vill inte just nu. Så snälla, bara låt mig vara. Fyfan. 
Nejdu, borde tänka lite mer såhär.. För egentligen stämmer det.. 
Hoppas DU har det bättre just nu. Puss♥