0

FAN va jag blir stressad!

Jag hatar när jag gör såhär! Jag har jättemycket saker att göra, och jag vet om det men ändå gör jag det inte förrän precis innan det ska vara klart. Tänkte uppdatera facebook om det, men bloggen är frivillig så haha..:)
 
* Tyska starka verb (tro då inte att jag pluggat på det) 
* Naturkunskapen muntligt i morgon (tro inte att jag pluggat på det) 
* Hemtentan (ska in på tisdag, har inte jobbat så mycket som jag hade kunnat) 
* Synintyget till transportstyrelsen (som jag för övrigt tappat bort :@ ) 
* Storstädning av mitt rum och fixa det sista så jag blir klar (ja, jag har hållt på sen i början av sommaren) 
 
Så jaa, jag är jävligt oplanerad och känner mig väldigt oseriös just nu. Men det ska ändras på. Snart nytt år. Då kör vi! (Fast jag börjar redan nu, orkar inte ha det såhär...) :) 
 
ÄÄ, pusspåer! :*