0

Aggroaggroaggro..

Fyfan va jag är arg och anti alla. Små dryga syskon som skriker och bölar hela tiden. Och ligger och dreglar ner soffan. Jag hatar det! Tycker det är skitäckligt! Har huvudvärk, men huvudvärkstabletter funkar inte? Någon som har bestämt sig... Men, det är hennes val, det är inte jag som har ont i huvet.. Vilket är ganska skönt, har inte haft det på länge. Och blodsockret börjar bli bättre..:) Fast det kan jag bara berömma mig själv för, för att jag faktiskt tar insulin nu...;) Så jag är stolt över mig själv. Men alltid ska det vara någonting.. Är jämnt fett depp nu.. Och går runt med småförklningar... Men har en underbar pojkvän och underbara vänner som finns där och stöttar..:) Nu ska jag läsa, Fifty shades of darkness..:) Och senare ska jag nog försöka ta mig ut på en rolloblades-runda..:) Så sjukt skönt att åka..:) Man jobbar liksom verkligen med hela kroppen..:) 
Puss på er och hoppas ni har det bra...:) 
HIHI bjuder på en gammal snyggobild! :* HAHAH