0

Tisdag 23 April 2013

Idag. Idag är en dag som faktiskt existerat. Ja, det har alla dagar tidigare också gjort. Men framtiden. Jag är lite fast i det där pga svenskanationella. Och så sitter jag och lyssnar på passande musik till mina tankar. Jag är trött. Idag. Och troligtvis imorgon också. Om imorgon existerar? Gör det det? Kan man lita på det? Jag vet inte. Känner för att kolla på film men vill inte vara osocial, så jag vet inte. Ont i magen idag. Den dödar mig långsamt. Lång dag idag. I vanliga fall. Men idag slutar jag efter kemin! Jippie! Fast sen kostutbildning. Halva kvällen. Så får fösöka plugga kemi mellan och före det, eller på vägen dit. Får försöka komma på något. Men mellan dess då? Kanske ska försöka ta mig hem och hämta gymmkläder? Sen ta ut mig på gymmet? Eller så ska jag kanske försöka sova bort min trötthet. HEHE. Som om det skulle kunna lyckas. Det får man se. Jag vet inte. Känner ett så sjukt godissug just nu att jag nästan funderar på att släpa mig bort till Netto. Choklad. Fast jag vet inte. Kan ingen social skriva? Skype åå np. NU! :* 
Nu får ni en helt oredigerad bild. Där jag inte bryr mig om hur jag ser ut. För att jag kan. Och för att jag VÅGAR! :)
 
(men tro inte nu att jag redigerar mina andra bilder)