0

Usch!

Det var det ordet som dök upp i mitt huvud  morse, när jag vaknade upp klockan 5 på nyårsafton. Eller nej, det var det inte, men ett av de första orden jag tänkte. Vaknar och är superpigg, såklart. Kan inte somna om. Så läser min konstiga men underbart fästande bok, Ögonblicket, Douglas Kennedy. Är i slutet av den, den är så otroligt sorglig, och allt i den händer verkligen under ETT LITET ögonblick, valet av Thomas att rasera det han och Petra har. Verkligen värd att läsa, även om författaren väljer att använda ett väldigt utvecklat språk. Men, det var inte det jag skulle skriva om. Det jag skulle skriva var att jag tänkte dra ut på en tidig löprunda. Varför jag skulle skriva det vet jag inte. Men jag tror inte det kommer hända. Vill faktiskt hellre åka skidor men det är det för varmt för. Såklart. Nej, nu ska jag återgå till mitt tråkiga liv framför datan och facebook. Där det inte händer NÅGONTING.
Här är boken..:) 
 
Madde♥