1

sista dan:(

Sitter nu sista dan på Dist:( Sen ska jag till Kolsva Handel:O fyfan säger jag bara..
Vad ska jag göra där då? Packa upp varor, packa upp varor och packa upp varor.. jag kommer ta självmord..
okay kanske inte men jaja.. jag kommer typ dö av tristess.. fy fan vad tråkigt jag kommer ha!

Okay, jag ska inte vara negativ.. Fa vad det ska bli roligt att packa upp varor i en vecka:) haha!
men det sköna blir att jag är hemma..:) fast jag kommer sakna stockholm då.. Men jag kan ju i alla fall upp och rida Feykir och så kan jag äntligen träffa Nelle♥♥ Men ska hitta på något roligt nu.. (troligtvis sitta och tråka..)
Pöss och kram!







Madde♥


1 Jennifer:

haha faaaaan madde godkänn kommentarerna nu, jag är sååå jävla duktig som kommenterar och du ba godkänner dom inte..............